VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(Dále jen „VOP")
Zásady zpracování Vašich osobních údajů
Adam Košec
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
IČO: 09703209
sídlem: Rušná 18/323, 747 11 Kozmice u Hlučína
Mgr. Tereza Košec
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
IČO: 01977776
sídlem: Ravennská 317,Praha 10900
(Dále jen jako „Prodávající“, "Společnost"),
Pro užívání služby poskytované Prodávajícm, která umožňuje přístup k produktům a službám a jejich nákup prostřednictvím internetové stránky www.jaceo.cz
Která však není provozovatelem hostingových služeb a ani ostatních služeb týkajících se zajištění funkčnosti stránek, zajištění je na třetí straně.
- Kupujícím se rozumí fyzická nebo právnická osoba (dále jen „kupující“)
Služby:
- Konzultace
- Koučink
- Krátkodobá terapie
- Mentoring
- Prodej kurzů
- Prodej webinářů
- Prodej vstupenek
- Vstupenky na vlastní akce (dále jen „vstupenka/y“)
- Elektronické knihy (dále jako „E-Book“ nebo "Playbook")
- Merch
Obecná ustanovení
Prodávající je poskytovatelem více služeb, které jsou vyjmenovány v sekci "služby". Poskytuje své služby skrz svůj web. Obecná a závěrečná ustanovení se použijí na všechny služby přiměřeně v závislosti na tom o jaký typ služby jde. Má právo aktualizovat obchodní podmínky. Prodávající poskytuje veškeré své služby v dobré víře. Zakoupením jakékoliv služby dává kupující souhlas prodávajícímu s komunikací jak na webu, tak e-mailem či případně dalšími komunikačními kanály, aplikacemi, sítěmi a může být do těchto dalších aplikací přidán, importován z těch aplikací, do kterých má jako uživatel přístup. Svůj souhlas může kdykoliv odvolat odesláním e-mailu na kontaktní e-mail prodávajícího. Smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena dokončením objednávky na webu prodávajícího. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Prodávající potvrdí přijetí objednávky odesláním potvrzení ve formě faktury na e-mail uvedený kupujícím. Smlouva je uzavřena v okamžiku provedení úhrady služby. Kupující zadává objednávku elektronicky vyplněním příslušného formuláře na webu. Odesláním formuláře pak kupující vyjadřuje souhlas s těmito VOP jakož i se zpracováním osobních údajů. Prodávající není poskytovatelem ani provozovatelem žádného z platebních kanálů a nenese tak odpovědnost za průběh platebních transakcí a ani k těmto platebním transakcím nemá přístup.
Povinnosti prodávajícího
Prodávající umožní kupujícímu přístup k poskytované službě a to bezprostředně po dokončení objednávky kupujícím.
Práva prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení přístupu kupujícímu pokud poruší podmínky využívání. Prodávající je oprávněn dle svého uvážení odstranit uživatele ze své databáze a znemožnit mu tak přístup k poskytovaným službám v případě, že:
a) má důvodné podezření, že jej používá v rozporu s právními předpisy a/nebo obecně závaznými etickými a morálními principy Provozovatele nebo dobrými mravy, nebo má sloužit k porušování práv třetích osob nebo k páchání či napomáhání trestné činnosti;
b) užívá služby, zejména web ke komerčním účelům, případně k jiným účelům, které by mohly (i v konečných důsledcích) poškodit prodávajícího nebo třetí osoby;
c) zneužívá, blokuje, modifikuje či jinak mění jakoukoliv součást webu
d) prodávající má důvodné podezření, že uživatelem služby je jiná osoba než kupující
e) naruší nebo se pokouší narušit stabilitu nebo chod služby, nebo data uložená na webu
f) poruší povinnosti stanovené v těchto VOP nebo jakýchkoli jiných všeobecných nebo specifických podmínkách a pravidlech příslušné služby poskytované prodávajícím.
Práva kupujícího
Předplatitel má právo na dodání jím zvolené služby bezprostředně po dokončení objednávky. Předplatitel má právo na vlastní správu formy svých zakoupených služeb a to přihlášením se do svého účtu pomocí přihlašovacích údajů, které mu jsou bezprostředně po dokončení objednávky zaslány do e-mailu, který zadal při objednávce, kde najde správu svého účtu, kde najde své zakoupené kurzy, webináře.
Má právo využívat web k předem určeným účelům jako je prohlížení a využívání informací. Kupijící má právo se obrátit na podporu prodávajícího na e-mailové adrese: info@jaceo.cz
Povinnosti kupujícího
Předplatitel plně odpovídá za utajení svého uživatelského e‑mailu, hesla či jakýchkoli jiných registračních údajů a nese veškerou odpovědnost a případné náklady, které vzniknou v souvislosti s porušením těchto podmínek ze strany předplatitele.
Odstoupení od smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy kdykoliv, zejména pokud nastanou technické závady na straně prodávajícího jako chyba v nacenění. V tu chvíli by byla kupní smlouva neplatná a předplatiteli vrácena uhrazená částka.
Předplatitel má právo na odstoupení od smlouvy po dokončení objednávky, ve které si zakoupil službu do 14 dnů od uzavření smlouvy na kontaktní e-mail prodávajícího, kdy mu bude vrácena částka pokrácena o částku náklady prodávajícího ve spojitosti s vyřizováním požadavku o odstoupení od smlouvy stejným způsobem jako byl zvolen u platby. Prodávající vrátí peníze kupujícímu bezprostředně po odeslání požadavku o odstoupení od smlouvy na
e-mail prodávajícího: info@jaceo.cz, nejpozději však do 30 dnů.
Služba prodej vstupenek
Prodávající může vymezit pro jednotlivé akce jeden nebo více druhů vstupenek (vedle základních vstupenek zejména VIP vstupenky). Informace o dostupných druzích vstupenek jsou uvedeny v objednávacím systému. Různé druhy vstupenek mají zpravidla odlišné ceny, rozsah užití a oprávnění.
Cena a koupě vstupenek
Ceny vstupenek jsou uvedené na webu. Platná je vždy cena v momentě nákupu. Nebude-li výslovně stanovena jinak, cena vstupenky je uvedena včetně zákonné sazby DPH a zahrnuje veškeré předprodejní poplatky kromě manipulačního poplatku, jehož výši se kupující dozví ještě před dokončením nákupu.
Vstupenky stanoveného druhu lze zakoupit případně pouze on-line prostřednictvím webu. Kupující je povinen v objednávce uvést své osobní a kontaktní údaje pravdivě a úplně a jejich správnost před potvrzením překontrolovat.
Kupující může uhradit vstupenky prostřednictvím on-line platby. Kupující má povinnost překontrolovat správnost vytvořené objednávky. Prodávající poskytuje pouze vstupenky elektronické. Lze tak uplatnit práva ze vstupenky předložením vytištěného dokladu o koupi vstupenky v místě konání akce.
V případě jakéhokoliv problému v průběhu koupě, který by koupi vstupenky nedovolil dokončit, se kupující může obrátit na e-mailovou adresu prodávajícího. Kupující je povinen zkontrolovat vstupenky neprodleně po obdržení. Přijmutím vstupenek e-mailem zkontrolovat jejich správnost a úplnost (především název akce, místo a čas konání akce, cenu a počet vstupenek a další parametry). Případné reklamace týkající se obsahu vstupenek je kupující povinen oznámit bezprostředně po jejich doručení na e-mail prodávajícího. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Změny
U jednotlivých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webu. Kupující je povinen si případné změny termínů uvedených na webu kontrolovat a řídit se jejich zněním.
V případě úplného zrušení akce se převádí práva kupujícího na další akci prodávajícího podobného druhu. Kupující budou v případě zrušení akce informováni prostřednictvím
e-mailu. Kupující souhlasí dokončením objednávky se zněním VOP a uhrazená cena objednávky je konečná a vstupenky není možné vracet, ani vyměňovat, není-li výslovně uvedeno jinak.
Elektronické knihy (dále jako „E-Book“)
E-Book je digitální obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, proto podle ustanovení § 1837 písm. l) nemá kupující právo na odstoupení od smlouvy po dokončení objednávky, ve které si zakoupil některý z E-Booků. Ihned po zakoupení jej má kupující zpřístupněn.
Konzultace
Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy kdykoliv, zejména pokud nastanou technické závady na straně prodávajícího jako chyba v nacenění či nemožnost společné shody na termínu konzultace. V tu chvíli by byla kupní smlouva neplatná a Kupujícímu vrácena uhrazená částka.
Kupující je povinen uhradit celkovou cenu za službu vždy před uskutečněním dané služby, přičemž se za úhradu považuje připsání částky na účet Prodávajícího.
Kupující má právo na odstoupení od smlouvy po dokončení objednávky, ve které si zakoupil některou z forem konzultace, do 14 dnů od uzavření smlouvy na kontaktní e-mail prodávajícího, pokud se však v této lhůtě konzultace již neuskutečnila, pak pouze do momentu započetí konzultace.
Termín Konzultace iniciuje konzultant po zakoupení a uhrazení služby. Celý proces závisí na vzájemné domluvě, která probíhá prostřednictvím e-mailu, pokud konzultant nezvolí jinou možnost.
Merch
Po předchozí domluvě se lze domluvit s pověřenou osobou na zakoupení jednotlivých produktů, a to buď zasláním zprávy na kontaktní e-mailovou adresu.
Mimosoudní řešení sporu
V případě, že dojde mezi společností a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, 120 00, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
Společná a závěrečná ustanovení
Kupující bere na vědomí, že prodávající nezaručuje a nenese odpovědnost za:a) funkčnost datové sítě kupujícího ani za jeho hardwarové a softwarové vybavení, jakož i za funkčnost veřejné internetové sítě;
b) jakékoli případné škody, které vznikly ze strany kupujícího z důvodu nevyužívání služeb či přehlížení upozornění prodávajícího;
c) to, že web nebo zařízení sloužící elektronické komunikaci neobsahují viry, nebo jiné rušivé komponenty.
Prodávající si vyhrazuje právo, že služby nemusí být vždy nepřetržitě dostupné, a to zejména z důvodu pravidelné údržby hardwarového či softwarového vybavení nebo technických závad mimo kontrolu prodávajícího.
Pokud soud určí, že některé ustanovení těchto podmínek je nezákonné, neplatné nebo z jakéhokoliv důvodu nevymahatelné, pak se dané ustanovení považuje za oddělitelné od těchto podmínek a neovlivní platnost a vymahatelnost jakýchkoli zbývajících ustanovení.
Všechny činnosti kupujícího v rozporu s těmito VOP, jež současně také mohou mít za následek (byť případné) ohrožení funkčnosti služeb, či veškeré činnosti kupujícího, jež by jakýmkoliv způsobem ohrožovaly autorská práva či jiná oprávnění, budou ze strany prodávajícího posuzovány jako porušení těchto VOP a prodávající je oprávněn kupujícího, v takovéto jeho činnosti omezit. Takovéto omezení spočívá zejména v zamezení přístupu ke službám či odepření poskytnutí služeb, přičemž opatření směřující k omezení takovéto činnosti je prodávající oprávněn uplatnit okamžitě. Aplikace omezení, tj. zejména typ přijatého opatření, jeho intenzita a načasování, je výhradně volbou prodávajícího, a to v souladu s příslušnými právními předpisy.
Tyto VOP jsou platné a účinné od 30. května 2024.